Düş Dükkanında Doğum Kutlaması




Bir düş dükkanındayım bu gece. Düşlerim kadar uzak bir düşün içindeyim. Zamansızlığın keşfi yine okyanuslara nasip oldu. Sözcüklerden daha yakın hiçbir aşk yok şimdide. Bir mum ışığının ateşi, suyun saflığı, rüzgarın nefesiyim. Ne çok ben var ben'de. Hem hepsi, hem hiç biriyim. Varlığımda can bulanların coşkusunda, yokluklarımın hüznünde bir gecede... Gece de Ben'im... Gece, benimm...

Şükürlerin elleri kalbimde birleşti de, kalbim nerede?... Sıradanlığın tekrarlanan nakaratlarında tutsak kalmış her sevdam. Uçsuz bucaksız, hudutsuzken ruhum, bir sigara dumanına tutsak kalmış gözlere mi dalmışım? Aynı dönencede dönüp duran, kırılmaz döngülere sıkışmış bir kokuda... Ey kalp, Ben buradayım da, sen neredesin? 

Sonbahardan kışa geçen bir ağaç gövdesiyim. Bütünleştim sandığım tüm yapraklarım dökülmüş. Yine, yeniden doğuma gebeyim. Benim kaderim de bu demek ki; ölümsüz bir tanrıça misali, ölümlü aşkların yükü var omuzlarımda. Bir ölümsüzlüğe, yaşama sevincimi kurban ettim... 

Yaşadığım tüm hayatların son demi bu akşam. Bu kaçıncı acılı dirilişim? Bir kuytuda sarılmış kollarda kalmak yine çok geldi bana. Tam da ben'i bulmuşken yitirdim sen'lerimi. Bir bütün olamadım gitti...

Dirseklerim sızlıyor sarılmamış kollarıma itafen. Kurda kuşa aşık ben, hangi derslerin ikmalindeyim? Sorularımı saldım evrene, cevaplarım nerede?... Tüllerle sarılı gözlerimin ay-dınlığında ışıdım da, yine de göremedim. Ayna ayna söyle bana, aşk olmuş bir yürek aşkı niye tutamaz benliğinde? Olmamış demek ki, olsaydı yansırdı hücrelerine.

Hayat amacı sorarız çoğumuz öz benliğimize. Benimki aşkı bulmak. Yine olmadıysa, bir sonraki sefere. Bin hayat daha sürse de aşkı ararken, aşk olmak üzere...  


Aşka aşkla

rağmen aşk-a💖💖💖


🌞Hayat armağanımda, her anımı aşkla yaşamaya niyet ediyorum. İyi ki doğdum...

Düş Dükkanında Doğum Kutlaması Düş Dükkanında Doğum Kutlaması Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Pazar, Ocak 03, 2021 Rating: 5

9 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.