Rüyalarını İzledim


https://aynahikayesi.blogspot.com/2020/04/ruyalarn-izledim.html

Hayale ilk adım😇

Rüyalarını İzledim / Su

Bir gün, kendini çaresiz hisseder ve donarcasına üşüyüp soğursan hayattan, başından aşağı, şelale gibi aktığını düşle suların...
Sıcak, ama yakmıyor. Yalnızca, ruhunu ısıtacak kadar sıcak, mor bir alev dolar içine. Leylak rengi bir koku yayılır benliğine. Alevinle beslesin ışık, yıkasın bizi yağmurlar. Kabul ediyorum yardımınızı. Bunu neden dediğimi bilmiyorum ama; suları yardıma çağırıyorum. (07.02.2020)  💦🌊🌈

Su; duygudur, zekadır, öğrenebilir ve hatırlar.
Ve ben, inci beyazı bir damlada, suyun içinden seyrettim senin rüyalarını. Seyre daldım, kapıldım, ben sen oldum. Sendeki benken, bendeki de sen oldun. Bir nefesle, bir damlada tohum oldum, rüyalarını izledim rüyalarımda. Rüyam, rüyanda...




Devam edecek...
Başlık ve adım atıldı😊



Bu Güne, geceye, kendimce bir dilek🥰🧚‍♀️🌟💫

Suyun şifası, tüm hücrelerime, ruhuma, bedenime, hayatıma işlesin, iyileştirsin.
Dışarıdan gelecek olan tüm olumsuz, negatif enerjiye, titreşime, frekansa, moleküle, düşünceye, hisse, duyguya,varlığa, alanımı, kendimi kapatıyorum. Şimdiye dek süregelen ve olumsuzluk taşıyan karmalarım, yüklerim, sözlerim, inançlarım, enerjimi aşağıya çeken her ne varsa suya aksın, şifalansın, dönüşsün. Suyun şifası, dörtte üçü suyla kaplı bedenimi ve dünyamızı sarsın.




Var oluşa aşkla💙💙💙





Aytül Örcün Laçin




NOT: 'Ay Güncem' etiketli yazılarımı yoruma kapalı olarak yayımlıyorum. Yine de fikirlerinizi veya hislerinizi ulaştırmak isterseniz aytuldoga35@gmail.com mail adresim hep açık😉




Rüyalarını İzledim Rüyalarını İzledim Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Pazartesi, Nisan 06, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.