İstanbul İşletme Enstitüsü Online Ücretsiz Eğitimleri ve İçerik Editörlüğü

https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/04/istanbul-isletme-enstitusu-online.html


İstanbul İşletme Enstitütüsü Online Ücretsiz Eğitimleri ile bilginize yenilerini katabilir, alacağınız sertifikayla özgeçmişinizi güçlendirebilirsiniz.  

Birkaç ay kadar önce aldığım mail sayesinde haberdar olduğum bir kurumdan bahsetmek istiyorum bu yazımda. Yani, İstanbul İşletme Enstitüsü'nden. Online ücretsiz eğitimler verdiklerinden ve bloğumda yayımlayacağım bir tanıtımla destek olabileceğimden bahsediliyordu mailde. Benim gibi eğitime doymayan arkadaşlarımla Grafik Tasarım Kursumuz da devam ediyordu o sıra :) Enstitüden haberleri varmış meğer. Ayrıca eğitimlerden faydalananlar bile olmuş. Ben de, yazacağım yazıyı önce kendim deneyimlemeliyim diyerek İçerik Editörlüğü derslerine katıldım :) Kariyerinize yeni bir yön vermek, ya da bilgi dağarcığınıza yenilerini eklemek istiyorsanız siz de bu eğitimlerden faydalanabilirsiniz.

Eğitim Süreci Nasıl İşliyor?


Her zaman istediğiniz okulda okuma, istediğiniz konuda eğitim alma şansınız olmayabiliyor. Ama online eğitimlerle, teknolojinin nimetlerinden faydalanmak müthiş bir duygu. Ve en güzel yanı da, tamamen ücretsiz olması. Her gün belli bir saatte dersiniz başlıyor ve 1 saat sürüyor. Zaten öncesinde ders gün ve saatlerinize dair, Enstitü tarafından bilgilendirilmiş oluyorsunuz. Eğitimden bir gün önce kullanıcı adı ve şifreniz mail/sms olarak gönderiliyor. Alacağınız her eğitimin başlangıç saati ve kaç gün devam edeceği farklı olabilir tabii ki ama, ortalama 7 gün civarı sürüyor. Canlı derslerin genellikle akşam saatlerine denk getirilmiş olması da, hem öğrenciler, hem de çalışanlar için kolaylık sağlıyor. Ayrıca dersi kaçırsanız da sorun değil. Çünkü 'Derslerim' sayfanızdan bir gün önceki eğitimin videosuna, hatta bir önceki dönemin ders videolarının tamamına da erişiminiz mümkün. Eğitimini almak istediğiniz iki derse aynı anda kayıt olabilirsiniz. Ama ben kendi adıma tavsiyede bulunacak olursam eğer, teker teker gidin derim. Çünkü eğitim sonunda gireceğiniz bir sınav ve hazırlamanız gereken bir de ödeviniz olacak. Her şey başarıyla tamamlandığında ise, sıra sertifikaya geliyor.

Başarınızı Sertifikayla Belgeleyin

Sınavda alacağınız puan, aldığınız eğitimdeki başarınızın göstergesidir. Tabii ki başarınızın belgesi de sertifikanız olacaktır. İstanbul İşletme Enstitüsü sertifika konusunda size iki seçenek sunuyor. 

Belgenizi resmi kurumlara, işletmelere sunacaksanız, özel soğuk damgalı sertifikanızı mutlaka sipariş edin. Malum, işsizliğin yoğun olduğu, birçok üniversite mezununun dahi açıkta kaldığı bir dönemdeyiz. Dolayısıyla iş başvurularınızda özgeçmişinize ekleyeceğiniz sertifikalar, sizi diğer adaylardan bir öne çıkarabilir. Bu sertifika belli bir ücret karşılığında size gönderiliyor.

Diğer bir seçenek ise, ücretsiz sertifika kodunuzu almak. Bu kodu özgeçmişinize, Linkedin profilinize, sosyal paylaşım profillerinize ekleyebilirsiniz. Potansiyel işvereniniz de Enstitünün web sitesine girerek kolayca eğitiminizi sorgulayabilir. Ben katıldığım program sonrası bu sertifika türünü tercih ettim. Çünkü resmi kurumlara başvuru yapma düşüncem yok. Fakat, İçerik Editörü olarak başlangıç yapmama büyük katkısı olduğunu söylemeliyim.   

İçerik Editörlüğü Eğitimi

'Blog Yazarak Dünyaya Açılmak İster misiniz?' adlı yazımın sonunda, ödev yazım olduğunu belirtmiştim. Hatta ardından İçerikmatik'e bulunduğum başvurumun kabul edilmesine de pek sevindim😊 İçerik Editörlüğü dersine katılacak olursanız; hem dünya tatlısı, hem de işinin ehli bir eğitmeniniz olacak demektir. Sevgili, Dr. Sertaç Dalgalıdere. Kendisi, gazeteci ve akademisyen. Doktorasını Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri alanında yapmış olan eğitmenimiz için, tam bir bilgi aşığı diyebilirim. Kendini sürekli geliştirdiğini ve bilgisini elinden geldiğince paylaştığını tek derste bile gözlemlemek mümkün.

Online ders esnasında, panelden, eğitmen ve diğer öğrencilerle interaktif bir şekilde yazışma şansınız var. Dolayısıyla, aklınıza takılan herhangi bir soruya anında cevap bulabiliyorsunuz. Ayrıca Sertaç Bey iletişimi derslerle sınırlı tutmuyor. Gün içerisinde de sorularınıza vakit ayırıp bilgilendirmeye devam ediyor. Ödev yazısında başarılı olan birkaç kişi için de herhangi bir başvuru/kabul süreci gerekmeden, içerik ajansında başlangıç yapma şansı sunuyor. Hem de ülkemizin en iyi içerik ajanslarından birinde. Konuyla ilgili olanlar bilir ki; emek sömürüsü her yerde olduğu gibi, yazarak para kazanmak isteyenler için de geçerli. Fakat katılacağınız bu eğitimle, sayılı içerik ajanslarından biriyle çalışma fırsatı bulabilirsiniz.

İçerik Editörlüğü Yapmak İsteyenlere ;)

Yazımı okuyacak olanlara hem İstanbul İşletme Enstitüsü, hem de kendi deneyimim hakkında bilgi vermek istedim. Bu arada İçerik Editörlüğü yapmak isteyenlere, zannettiğim kadar kolay bir iş olmadığını söylemeliyim. Muhtemelen hiç bilmediğiniz bir konuda, tamamen özgün bir yazı ortaya çıkartıyorsunuz. Belli bir sürede teslim etmeniz gerekiyor ve oldukça vakit alıyor. Fakat yepyeni şeyler öğrenme şansınız oluyor. Yazdıkça da hızlanarak gün içinde daha fazla yazı üstlenmeniz mümkün. En güzel yanıysa, başınızda bir patronunuz yok. İster evinizin konforunda, isterseniz deniz kenarında, yanınızda bilgisayarınız olsun yeter. Geri kalan zaman size ait. Belli bir miktara ulaştığında paranız hesabınızda oluyor. Daha çok, bir ek gelir kapsamında düşünebilirsiniz. Benim gibi kelime yarışmalarına meraklı biriyseniz de, öğrendiğiniz yeni bilgiler ve sözcüklerle evin şampiyonu oluyorsunuz :))

Enstitünün sunduğu bir çok eğitim var. İstanbul İşletme Enstitüsü'nün kendi web sitesini ziyaret ederek daha fazla bilgi sahibi olabilir, kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Bilgiye katkı olsun dileğimle...





İstanbul İşletme Enstitüsü Online Ücretsiz Eğitimleri ve İçerik Editörlüğü İstanbul İşletme Enstitüsü Online Ücretsiz Eğitimleri ve İçerik Editörlüğü Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Pazar, Nisan 28, 2019 Rating: 5

10 yorum:

  1. Bir blogda mimledim. Fırsat bulabilirseniz...
    Selam-sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok faydalı bir paylaşım oldu benim için çok teşekkürler, hemen göz atıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim amacına ulaşmasına yazımın ;) Umarım katkısı olur...

      Sil
  3. İstanbul İşletme Enstitüsünü biliyorum. Çok güzel eğitimleri var. Gündeme taşımanız çok iyi olmuş. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)
      Çok güzel geri dönüşler aldım ve faydalı olduğuna çok sevindim.

      Sil
  4. Harika bir hizmet. Farkli ülkede olanlar katılabilir mi acaba 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim, eğitimler online olduğu için katılabilir diye düşünüyorum.

      Sil
  5. Arkadaşlar ücretsiz kurslar da var evet ben girdim 4 tane belge aldım farklı aylarda her neyse sonra bari sertifikalarımı da alayım dedim sonuç ne oldu biliyor musunuz? Tek bir kağıt parçası için 78tl para istendi ayrıca kargo ücreti de size ait yani size belge veriyoruz kurs ücretsiz diyorlar ama belgeyi istediğiniz zaman 78tl pr artı kargo isteniyor bunlarda bilinmeli bence ve aldığınız sertifika MEB onaylı değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yazıyı okumuş olsaydınız veya İstanbul İşletme Enstitüsü'nün sayfasını doğru bir biçimde incelemiş olsaydınız bu yorumu yazmamış olacaktınız :))
      Yazıda bahsettiğim gibi ücret ödemeden, yani, alacağınız ücretsiz sertifika kodu da aynı işi görüyor. Bu kodu özgeçmişinize, Linkedin profilinize, sosyal paylaşım profillerinize ekleyebilirsiniz. Potansiyel işvereniniz de Enstitünün web sitesine girerek kolayca eğitiminizi sorgulayabilir. Ayrıca Enstitü'nün MEB onaylı belge gibi bir iddiası olmadığını da fark ederdiniz ;)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.