GECE (14 Şubat💖)

https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/gece-14-subat.html

Aytülce laflama🙃🌈 ;

Aşk, sevdiği kokuyu ruhuna üfleyebilmektir🥰


O sana nergis kokusunda bir kitap alır, ve şiir yazarsın ona belki sen de😊
Sevgililer gününüz kutlu olsun 😍🌼


FIRTINA

Kükreyen bedeninin içinde
Fırtınaya teslim olmuş ruhun.
Uyuyan damarlarında
Kanın akmaz,
Kalbin çarpmaz olmuş.
Yalnızca kendinin duyduğunu sandığın
Çığlığının ninnisi
Kulakları sağır ederken,
Umut
Uykuya dalmış içinde
Aşk
Nadasa kalmış...
Ertelemelerin eşiğinde büyümüş,
Karanlığını giyinmiş bedenin.
Zıtlıklar nehrinde
Yolunu kaybetmiş
Kağıttan bir gemi,
Ve fırtınaya saklanan
Bir çocuksun şimdi sen.
Rüzgarlarda savrulmaktan bitap düşmüş,
Kırılgan bir kuşun
Haykıran şakıması var sesinde
Öyle boğuk, öyle telaşlı...


GECE

Gözlerime bakarken
Az önce sen,
Gözlerinde gözlerimi gördüm.
Aynadan bakan da
Ben'dim,
Aynaya bakan da...
Hatta; ayna da Bendim
Bu gece.
Tıpkı
Hepsinin, aynı zamanda Sen olduğu gibi...

YAĞMUR

Yağmur sonrası
Gökkuşağı altında
Geceye bir kere daha
Işık verdin.
Ve yeniden
Evine hoş geldin 💖💖💖


14.Şubat.2019
Aytül Laçin








GECE (14 Şubat💖) GECE (14 Şubat💖) Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Perşembe, Şubat 14, 2019 Rating: 5

2 yorum:

  1. Sevgi gününüz kutlu mutlu olsun.

    Azra Kohen son kitabı Gör Beni'de bu kitabı öneriyor. Paylaşımınızda görmek iyi hissettirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin de kutlu olsun gününüz :)
      Ben de kitabı bir röportajında görüp alacaklarıma eklemiştim. Eşim tarafından hediye edilmesi sürpriz oldu çok sevindim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.