ORTAK ÖYKÜMÜZ / MİM

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2018/05/ortak-oyku-mim.html
(Görsel, handanerdag sayfasındandır)

Bildiğiniz gibi Mim, Bloggerlar arasında kaynaşmayı, birbirimizi daha yakından tanımayı sağlıyor. Fakat bu defa, her zamankinden farklı bir Mimle buluştu bloglar. Söz konusu ortak bir öykü yazmak olunca, hem eğlenceli hem de ilginç olacağını düşündüğüm için, 'ben de varım' dedim. Ve sıra geldi banaa. Farklı kişilerin hayal gücünün buluşmuş olmasıysa, kesinlikle heyecan verici.😉

Sevgili "Elmas Pırıltıları" beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum.😍 Öykümüzün tamamına, bu mimin başlamasına vesile olan arkadaşımız; sevgili  "Berlin"'in bloğundan ulaşabilirsiniz. 😍

                                               💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Oynadığım dizinin yapımcısı, çekim yaptığımız köşkün bahçesini bize tahsis etmişti bu günlük. Köşkün ihtişamına rağmen, evimizin bahçesindeymişcesine, samimi bir konseptte yapmıştım hazırlığı. Kimler yoktu ki... Dizideki annem, sonradan ortaya çıkan babam, Tunç, Yusuf, asistan Seray, çok sevdiğim makyözüm Işın... Ben de, hayat verdiğim Öykü'yü, bu günlük köşkün penceresinden izler bıraktım. En mutlu olduğum günü, yani hayatımın anlamının doğumunu kutlamak üzere, ev sahibiydim bugün köşkte. Hepimiz ara ara rollerimize bürünüp şakalaşıyorduk. Ta ki Alp'i görüp Mısra'nın sorusuyla karşılaşıncaya kadar. "Alp'le tanışıyor muydunuz?" cümlesinin yankıları, zihnimin duvarlarında titreşirken, yüksek voltta elektrik almış gibiydim. Belki de, uzun zaman sonra tekrar huzursuzlanan ruhum, bu anı yaşayacağımı çok önceden sezmişti. Bildiğim, ama ait olmadığım bir hayatın içinde sıkışmışken, tek gerçeğim vardı; oğlum. Bir an içerisinde, binlerce anının istilasına uğramıştım sanki. O sırada, Aslı annesine doğru koşarken düşmeseydi, bütün bunları düşünecek vaktim bile olmayacaktı. Çağın ve diğer çocuklar da oyunlarını bırakıp, merakla yanımıza geldiler.

"Heyy koca adam, arkadaşını merak mı ettin sen bakayım?" diyen Selim'in eğilmesiyle, Çağın'ın da Selim'in omzuna tırmanması bir oldu. Yıllar önce kaybettiği babasının sevgisini bulmuştu onda. İçimde ızdıraba dönüşen aşk acısını, şefkatle buluşturan, her kendimi kaybedişimde yolumu bulduran Selim... Evleneceğim adam yanımda, aşık olduğum adam karşımda. 'Off Irmak, şimdi bu düşüncelerin zamanı değil. Bugün can parçanın doğum günü' diye söylenen iç sesimle kendimi toparlayıp; "Hadi bakalım, pasta zamanıı." dememle, çocuklar sevinçle toplaşmaya başladılar.  Herkes çok mutlu görünüyordu.

Peki, Mısra'ya ne diyecektim? "Yanındaki adam tüm hayatımı allak bullak etti. Ve ben hala ona aşığım, ama başka bir adamla evleniyorum?" diye haykırsam, düzelir miydi her şey? Karakterle o kadar özdeşleşmiştim ki aylardır; 'benim yerimde Öykü olsaydı ne yapardı' diye de içimden geçirmeden yapamadım o anda.  Neyse ne işte! Bedeli ne olursa olsun, şu an yapmak istediğim şeyi yapacaktım. Selim'in elinden tutup, neşeli şarkılarıyla çocukları coşturan mini orkestraya yöneldim. Selim'in şaşkın bakışlarına aldırmadan, müzisyen arkadaşımın şarkısı biter bitmez, kaparcasına aldım elinden mikrofonu.

Ezberlenmiş rollere inat, doğaçlama vaktiydi şimdi. Ve sahne, yalnızca bana aitti ...

                                                 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


Öykü'nün Öyküsü olarak başlayan, sonrasında beklenmedik bir biçimde dönüşen hikayemize biraz da hatırlatma olsun istedim bu bölümde. Ben çok keyif aldım yazarken. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Vee sözü henüz tanımadığım, az sonra bloğuna uğrayacağım; 'Okumak hayattır' diyerek yola devam eden "Sevimli Kitaplar"a bırakıyorum.😍
Yaşasın hikayelerin sınırsızlığının birleştiriciliği 😉💕




ORTAK ÖYKÜMÜZ / MİM ORTAK ÖYKÜMÜZ / MİM Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Perşembe, Mayıs 24, 2018 Rating: 5

33 yorum:

  1. Ayyy ama burada da kesilmez ki yaaa :((( Emeğine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan katlanarak devam ediyor. Bakalım daha neler gelecek başına karakterimizin :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. heeeey ne hızlısıın yaaa, e sen öykücüsün, senden güzel bir bölüm bekliyordum zateeen, bizim öykü meğerse bir kurgu karaktermiş, nerden nereye geldiiiik, iyi olmuş, toparlayıcı bölüüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Deepcim sonradan ortaya çıkan baba, beşik kertmesi, hele şato görünümlü köşkten sonra sıra bana gelinceye kadar bilim kurguya evrilecek sandım Öykü :)) Teşekkürler canimm :)

      Sil
  3. Vayyyy yeni soluk geldi bölüme. Tam bir harmanlanma yaşandı. benim istediğim noktalara değindin. Çok hoşuma gitti. Siz şimdiden seçilecek kişi üzerine sinyaller verdiniz. Bakalım bundan sonra ne olacak. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devraldığım yere sadık kalmamak olmazdı ;) Kendimce bir sinyal verdim belki ama, her yeni bölüm öyküyü bambaşka yerlere taşıyabilir yine de. Ben de merakla bekliyorum. Ben teşekkür ederim benden önce güzel yerden teslim aldığım için ;)

      Sil
  4. Ayyy, gerçekten çok heyecanlı bitmiş. Kalemine sağlık, çok güzel olmuş. Devamını merakla bekliyorum. 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet evet :)) Ben de kendim yazdıktan sonra devamına dair heyecanım arttı. Çok teşekkürler Berlin. İyi ki düşünüp başlattın bu mimi. Deep ve senin katkın büyük bu oluşumda. Teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  5. Çok güzel bir bölüm olmuş kaleminize sağlık çok beğendim:))Hikayemiz nereden nereye geldi😊🖒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize, çok teşekkür ederim :) Her yazan arkadaşla yeni bir renk geliyor ne güzell :)

      Sil
  6. heheyeyy yazıyorum bende bekleyin...
    çok heyecanlandım yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap yazmadan önce bir uğrayayım dedim, valla yazmışsın bile :)) Karakterlere ve geçmişe dair bilgiyle de harika olmuş. Kalemine sağlık :)

      Sil
  7. Vayy ne güzel bitti ama.:)) öykü’nün içinde yeni bir öykü başladı. Bakalım.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, öykü içi öykü oldu :) Kim bilir daha neler olacak :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Daha çok diyeceğiz galiba. Her dokunuş farklı güzellik katıyor :)

      Sil
  9. "Yaşasın hikayelerin sınırsızlığının birleştiriciliği..." Canım Aytül'üm. Hikâye neredeyse on gönlün içinden geçip, kelimelere döküldü. Çok güzeldi bölümün, harika yazmışsın. Kalemine sağlık. Şimdi diğer arkadaşımızın bölümünü okumaya, hazır vaktim varken:) Sevgilerimle kızım 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm Ece ablacım çook teşekkürler :) Hikayelerin sınırsızlığının çekiciliği demiştim 'Hakkımda' kısmında bloğumun. Ve ortak öykümüz de, hikayelerin sınırsızlığının birleştiriciliğine en güzel örnek oldu. Sevgiler Ece ablacım :)

      Sil
  10. En heyecanlı yerde kesmişsiniz.Harika olmuş. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Ebemkuşağı :) Senin de kalemine sağlık :)

      Sil
  11. Güzel :) Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Eli ve gözü değen tüm dostların emeğine sağlık.

      Sil
  12. En kritik noktada geldi size sıra. O ana kadar süregelen her şey yıkılmış oldu. Haklısınız tabii. Gezegenin Sihri bloğu devrim yaptı öyküde ve şaşırttı hepimizi :) Biraz kasvetlenmişti sanki öncesinde. Ve bence harika bir geçiş oldu bu devrim :)) Sizin de emeğinize sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım 👏👏👏çok güzel bir bölüm olmuş gerçekten emegine sağlık canım benim sevgiler 🌸😊

    YanıtlaSil
  14. Emeğine sağlık, ilginç ve de güzel bir bölüm olmuş gerçekten. Çok beğendim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim teşekkür ederim herkesin de emeğine okuyan gözlerine sağlık :)

      Sil
  15. Sayende birikmis bolumleri de okumuş oldum eline yuregine saglik bu oyku olay olacak😄💖😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vesile olmuş demek ki :) Her bölüm ayrı olay gerçekten, teşekkürler canim :)

      Sil
  16. Oo öykü degisti iyi de oldu bikmayiz. Bakalim ne kadar sürecek? Cok güzel olmus canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deryacım :) Bir de tüm öykü rüya çıkarmış diye korkmaya başladım :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.