41 Kere Sonsuz...


https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2016/08/41-kere-sonsuz.html
Hayatımın 41 kere maşallahı bugünmüş.Ya da kalan 40 keresinin ilkiymiş.2016 için tabii ;)

Hayatına eşlik etmesini istediğin, olmazsa yarım kaldığın kimdir? Varsa öncelikle evladın, sevdalandığın, çocukluğunu birlikte yaşadığın çekirdek ailen .......

Varlığıyla bana en büyük anlamı katan minik Kurabiyem (ben ona öyle diyorum) kızım, kıyafet planıma eşlik edip nedimeliğimi kabul etti.

Sıradan bir güne uyanmıştım."Ekmek almaya kim gidecek" diye soruyordu herkes birbirine yine.Kışın bir çizelge yapıp duvara asmştık.Sonra kağıt yıprandı diye söküp attık.Bakkala gitmek çocukluğumdan beri gıcık bir durum oldu bana.Evin tekne kazıntısı pek bir sevilir ama, bakkal işi onun yegane görevidir her zaman.Ama artık anne olduğuma göre, evin küçüğünü bakkala yollayabilirim zannetsem de, demokrasi karşısında boynum kıldan ince.Moda olduğu üzere içi "tınn!" olanından değil amaa! Harbisinden demokrasi.Küçük demokrat Kurabiye, mutfağa dalmış kahvaltılıkları çıkarıyor,Baktım beriki telefonla konuşuyor, "Eh kızım iş başa düştü bugün.Amaan bugün de böyle olsun." dedim yine son moda trendlerinden birine uyarak.

Kahvaltıydı kahveydi derken aklıma geldi birden.Emily aramıştı ben uyurken.Açılsın uykum, ben ararım düşüncesiyle açmamıştım.Eh tabii gece kuşu olursan, öğleye yakın gelen telefonlara bile bakamazsın işte böyle.(Yorumları neden geç saatlerde yayımladığım da ortaya çıktı böylece;)Hemen telefona sarıldım.Araya bir de nescafe sıkıştırırsam, ancak gece hatırlarım yoksa.Baktım yurt dışından tatile gelen sınıf arkadaşımızı soruyor.Üçümüz görüşme planı yapmıştık bu yaz.Ardından dönüp diğer arkadaşımı aradım.İzmir'deymiş meğer.Ani bir buluşma planı yaptık.Burda olmadığı için şimdilik Emly'siz.O zamana kadar herşey sıradandı.

İki üç gün önce, yol arkadaşımın doğum günüydü.7. yılı beraber devirmekteyiz nerdeyse.Hiçbir zaman başka insanların ilişki durumumuzdan ne isimle bahsedeceklerini önemsemediğimiz için, facebookta ilişki durumu güncellemesi yapmayı akıl etmemiştik.Ama bir süredir aldığımız evlilik kararı, doğum günü kutlama yazısıyla bir olup, birden aklımıza sokuverdi ilişki durumunu.Ne bileyim garip bir istek bu paylaşma duygusu.İnsan bazen dolu dolu istediğinde bişeyleri, sevdikleri de bilsin istiyor şu an yapmakta olduğum gibi.Önce o değiştirdi durumunu..Ama internet kafası işte.Teknolojinin insan beyniyle birleşmiş yüreğini geçemeyeceğinin göstergesi.Kalktı biriktirdiğimiz tüm duyguları yok sayıp, "İlişkisi başladı" dedi.Bir de kalp kondurdu.Al sana durum güncellemesi.Egece dersek, "Aboww! Yeni biri mi var ki" demezler mi?E hani paylaşacaktık da, sevinip duruvecektik ya gariii.Olmadı, beceremedik.Dur dedim, ben daha kıyak bir şey yapayım; "Nişanlandı" ibaresini seçtim.Yüzük resmi de facebooktan nişan hediyesi zaten.Hah işte! Oldu da bitti maşallah.

Tahmin edemeyeceğim kadar kişiden tebrik mesajı ve telefon alınca, işin ciddiyetini kavradım.Laf nikaha gelinceyse tavan yaptı tabii.Çünkü o ana kadar, nikah sözcüğü her geçtiğinde garip bir tepki veren mercimek tanem, o özel güne dair, ilk kez sohpete katıldı.Hem de kabullenerek, heyecanlanarak.Şimdi çocuk psikolojisine girmeyeceğim.Birlikte izlediğimiz bazı filmlerde de, çocukların annelerinin evlenmelerine tepki vermelerine tanık oluyorduk zaten.İlk değildik yani.Ama bugünkü bu sohpet, 41 kere maşallaha değerdi.Nasıl mutlu oldum anlatamam.Bu küçük kızın onayı, 20'li yaşların bin ana baba onayından kıymetliydi.

Neşe saçarak hazırlandık.Öz arkadaşlarımdan Nur'lu güzelle buluşmak için evden çıktık.Asansörde teşekkür ettim Kurabiyeme."İkimiz de bu duruma çok üzülüyorduk.Şu an çok mutluyum" deyip, göz pınarlarıma doluveren yaşları geri dönmeye ikna ederek, fazla arabeske bağlamadan sarıldık.

Sonrası daha ne olsun...Kızım ve müstakbel eşim yanımda.Eskimeyen canım arkadaşımla anıların dibinde en güzel tadlara dem vurmuşum.Blogger arkadaşlarımın sevgisini ve desteğini bugün bir kez daha hissetmişim.(Blog altın günü bendeymiş de yakın zamanda) 

Vallahi benden mutlusu yok sanki bugün.İçimden sevgi taşıyor.41 kere sonsuz maşallah nazar boncuklarımdan dağıtmak istiyorum herkese.Hepimiz mutlu yaşayalım diye...
https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2016/08/41-kere-sonsuz.html

41 Kere Sonsuz... 41 Kere Sonsuz... Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Perşembe, Ağustos 11, 2016 Rating: 5

17 yorum:

  1. 43 Yaşındayım.Bu yaşları çok sevdim ben :) Size de mutlu yıllar :) Umarım tadını çıkara çıkara yaşarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Ben hepsini çok sevdim;) 40'ın tadı, artık hayattan beklentilerinin büyük ölçüde oturmasından sanırım.Sizin için de, şimdiye kadarki hayatınızdan da, daha mutlu günler dilerim ;)

      Sil
  2. Maşallah, maşallah Allah daim etsin. Çok sevindim. Musmutlu bir hayat diliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. çokk keyifli pekk mutlu gülücükler saçtığın yaşların olsun :)

    YanıtlaSil
  4. 41 kere maşallah diyelim o zaman nazarlar değmesin diye 😊. Dün azıcık anlamıştım aslında bugün en mutlu günüm dediğiniz de. Çok tanımasam da sizi en az uzun yıllar tanıdığınız bir arkadaşınız kadar sevindim sizin adınıza. Bu arada söylemeden edemeyeceğim azıcık da olsa adaşım olduğundan mı dır bilemiyorum ama kurabiye ye bayıldım. Bir ömür mutluluklar diliyorum size. Sevgiyle, saygıyla 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zehra ;)Kurabiye diye ilk kez bahsettiğim için bloğumda, yazarken benim de ilk sen geldin aklıma ;)Mizaç gereği,yeni taniştığım insanlarla iletişimimde biraz durgun davranırım.Bayılırım neşe saçan kişilere ama, kendime gelince olmuyor işte ;)Blogda da öyle oldu.Sizleri tanıdıkça iyi ki açmışım dedim.Gözün görmediğini de sevilebileceğini anladım.Kocaman sevgilerle...

      Sil
  5. Harika haberler bunlar... :) Ömür boyu mutluluk sizi bırakmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Blana.Tanıştığımıza çok sevindim.Hep birlikte inşallah ;)

      Sil
  6. Eee, o zaman kirkbirbuçuk kere masallh:))

    YanıtlaSil
  7. O zaman 41 kere maşallah:) Mutluluğunuz daim olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Yeni yıl gelmeden 41 kere musmutlu olursunuz inşallah Çok mutlu ol abi ile öperim çok çok seni :)))) Uykucu güzel.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlı pisiciğim, Mayısımm.Umarım her sıkıntı bu senede kalır.Hep birlikte daha güzele kavuşuruz.Kocaman öpüyorum seni ;)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.