🌙AY GÜNCEM / Karanlıkta Dans

https://aynahikayesi.blogspot.com/2020/02/ay-guncem-karanlkta-dans.html?showComment=1581806201959#c3880422730080600318



Kendini hâlâ tırtıl zanneden bir kelebek olduğumu aynalayan, başka uyumsuzlar da olduğunu bilmek rahatlatıyor beni. Uyumsuzların kendi aralarındaki uyumu ise, ahengin kendisi. Bir kelebek gibi olabileceğini ispatlamaya çalışan tırtılın, çoktan kelebek olduğunu görememesi başka nasıl anlatılır ki... Kaybettiğim hiç bir koza zaten benim değildi. Şimdi yalnızca uçmak istiyorum. Tüm organlarımı verebilirler yeniden ama; bir tek ben alabilirim nefesi. Ve karanlığın gözleriyle görmeyi bilenler, hatırlarlar karanlıkta dans etmeyi. Tuttum kanatlarından, birlikte çırpalım göğe doğru. Hadi!..

12.02.2020






NOT:
Sevgili Yiğit Penguen'in "Son Dans" adlı yazsını okuduktan sonra, dilimden bu cümleler döküldü ve instagram hesabına yorum olarak da yazdım. Fakat yanlışlıkla blogda da yayımladığımı fark edip taslağa döndürdüm :)) Bu cümlelerin taslaklarda kalası yokmuş diye düşündüğüm için de tekrar yayımlamaya karar verdim. Filmlerin kamera arkası olur da yazının olmaz mı, oldu işte😅
O zaman; dansss 💃💓💃
🌙AY GÜNCEM / Karanlıkta Dans 🌙AY GÜNCEM / Karanlıkta Dans Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Perşembe, Şubat 13, 2020 Rating: 5

7 yorum:

  1. çok güzel olmuş şiir gibi ama bu ara paylaşımlar azaldı sanırım birde yazı başlığına tıklayınca blog profilinize atıyor bilginize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim uyarınız için. Sayenizde fark ettim yayımladığımı. Yoksa ben taslaklarda duran diğerlerinin arasında sanıyordum :))
      Bazen birkaç cümlelik notlar alıyorum ama yayımlamıyorum. Bu da onlardandı ama göze görünesi varmış ;) Teşekkürler tekrardan.

      Sil
  2. İyi ki de görünmüş, çok güzel. Uyumsuzların kendi aralarındaki uyumu ahengin kendisi, güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. taslak olarak kalmadığı güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. okudum, bir kaç kez okudum, yine okudum. O kadar derin anlamlar içeren sözler var ki. Ben de bir iki birşey yazsam yavan kalacak sanki. Sakil duracak gibi.

    Bir kelebek gibi olabileceğini ispatlamaya çalışan tırtılın, çoktan kelebek olduğunu görememesi başka nasıl anlatılır ki...

    Hadi buyursunlar bakalım kim nasıl yorumlayacak bu cümleyi.. Taslak değil, uzun bir romanın kısacık özeti.




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de, içten akanları görebilen gözlerinize, gönlünüze şükranlarımı sundum :)
      Çok teşekkürler, var olun...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.