MİM 80'ler-90'lar / Dünden Bugüne

https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Resim Google'dan alıntıdır

Mim yazısı yazmayalı uzun zaman olmuştu. Ama bu defa öyle bir konu ki; çocukluğumdan hatta bebekliğimden bugüne, anılarda zaman yolculuğu yaşattı bana. Yaklaşık bir yıldan beri zamana dair garip hisler içindeyim. Hep yapacağım bir şeyler var ve hiç sıkılmaya vaktim olmuyor. (Sanırım bu iyi bir şey ;) Bu süreklilik içerisinde şimdiden geçmişe bakmanın tadıysa harika. Sevgili Derya (Deli Kızın Bohçası) bir mim başlattı 80'li - 90'lı yıllarda ve günümüzde kıyafet tercihlerimize dair. Eski fotoğrafları karıştırmak ve benliğimde biriktirdiğim duyguları toplu halde gün yüzüne çıkarmak için nasıl güzel bir fırsat oldu anlatamam. Bunca duyguyu bir arada yaşamama vesile olduğun için çok teşekkürler Deryacım💕 Kendisinin mim yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Bol resimli mim yazıma buyurunuz o halde ;)

Yalnız mim konusu kıyafet seçimi olunca fark ettim ki, bebeklikten bugüne hep süslüymüşüm😅 Sanırım anne ve abladan geçen bir durum bu. Eski fotoğrafları öyle bir karıştırdım ki bebekliğe kadar uzandım.(Zaman yolculuğu derken boşa demedim yani ;) Ben de önce bununla başlamak istedim. Süslü bebek Aytül ve arkadaşı Gül😇 Sizce hangisi ben olabilirim :))

https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Kendimi sağlama almışım da, bir de arkadaşımı tutuyorum :))


Aşağıdakiler de klasik bayram fotoğrafı çekilme yerimiz; çiçekli ağaçlı avlu. Doğup büyüdüğüm güzel evimiz. 👪👫
Yıl olarak hatırlamıyorum tam senesini ama, 83- 85 falan olabilir. Üstteki daha normal olsa da, sağ alttaki fotoğrafta o yılın kemer modasına uymuş olduğumu görüyoruz. İncik boncuğum da vazgeçilmezler arasındaki yerini alıyor tabii :) Yeğenimle olan fotoğraf da bir misafirlikte çekilmişti. Taşlanmış kot etekler yeni çıkmıştı o sıralar.

https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
(1986-1987) Tatlı yeğenimle😇



Bir zamanlar daktilo vardı hani ya, işte bu fotoğraf da lise döneminde gittiğim daktilo kursu yollarından. Üzerimdeki ceket, bluz ve etek her daim giyilebilir kıyafetler olsa da, özel bir çaba sarf etmeden zamanın aslan yelesi saç modasını benim gibi ağaç saçlılar çıkartmış olsa gerek ;) Fotoğraftaki arkadaşlar nerede ne yapıyor kim bilir...

https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Sene 89 falan sanırım :)


İşte bunun tarihi 92-93 civarı olmalı. Lisedeyken Akhisar'dan İzmir'e sınava gelmiştik arkadaşlarla. O sıralarda karar vermiştim İzmir'de yaşamak istediğime. Mis gibi Karşıyaka-Konak deniz havası alınmaz mı😉
Yine moda açısından bakınca, gözüme çarpan yüksek bel kot pantolonum oldu. Malum şimdilerde yine moda ;)
https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
92-93 gibi gibi :)



Veee gelelim günümüze. Takıyı görüldüğü üzere bebeklikten bu yana severim :) Bohem ve otantik tarzı çok sevmekle birlikte, genellikle kotunu giyip çıkanlardanım dışarıya. Ve elbette moda, kendine yakışandır. Kendimi yenilemeyi seviyorum. Yarısı uzun yarısı kısa haliyle de, ağaç haliyle de saçlarımı sevdiğim gibi ;) O halde, rengarenk günler dileğimle 😊💓💚💜💛💙

Dileyen herkes mime davetlidir:)

Daha çok paylaşımda bulunmak üzere;
Facebook
Ayna Hikayesi Facebook
İnstagrama beklerim efenim ;)


https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Bir Hıdırellez akşamı Karşıyakamm :) Kızım ve kuzenimle.
https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Geçtiğimiz yaz Kuşadası'nda.
https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Akhisar Postası gecesinde






https://aynahikayesi.blogspot.com/2019/02/mim-dunden-bugune.html
Canım  çekirdek ailem. Eşim ve kızım💖

MİM 80'ler-90'lar / Dünden Bugüne MİM 80'ler-90'lar / Dünden Bugüne Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Pazar, Şubat 24, 2019 Rating: 5

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten 😊 güzel bir yolculuk oldu 😊 sevgiler🌸😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum hazırlarken de yazarken de :))
      Sevgiler :)

      Sil
  2. İlk fotoğrafa bayıldım. Kolyeni sevsinler :) Son fotoğraftaki gibi hep öyle sımsıcak ve musmutlu kalsın ailen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraftan bebek kendimi sevdim ben de resmen. Amanin de falan diyerek :))
      Güzel dileğine teşekkürler canimm :)

      Sil
  3. Takisiz asla olmaz degil mi canim 😂😂😂. Ben evde bile takarim. Aytülcüm harika bir mim olmus canim katilan tüm arkadaslarin linklerini blogda paylasacagim cünkü harika yazilar cikti. Gencliginde kizini gördüm sanki. Beni kirmadigin icin tesekkür ederim. Sevgiler canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ediyorum Deryacım. Bu fotoğraflar konuya uygun seçilenler sadece. Bir de bunlara ulaşana kadar tüm fotoğrafları döküp tekrar aynı duyguları yaşamak müthişti. Ağlayıp gülerek bir sürü şeyi yeniden yaşadım sayende. Malum artık basılı değil fotoğraflar. Ama eskimiş kağıda dokunmak yaşananlara yeniden dokunmak gibi.
      Sevgiler benden canimm :)

      Sil
  4. Çok severek okuyorum bu mimi.Doksanlı ve iki binli yılların başına dair daha çok fotoğraf olmasını istedi gözüm süslü Aytül :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok keyif aldım canim çok teşekkürler. 90'lar ve 2000'lere dair de bir mim sen başlatırsın belki neden olmasın ;)

      Sil
  5. hariak bir mim olmuş bu bayıldım resimlerle birlikte...sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.