🌙AY GÜNCEM / Olasılık

https://aynahikayesi.blogspot.com/2018/08/ay-guncem-olaslk.html
Fotoğraf;   ***e Sİ LA***

"Ben Başka Bir Olasılığın Sonsuzluğuyum."  Plath

OLASILIK

İki yüzü var bu günümün ve yarınımın,
İki yüzü var geçmişimin ve geleceğimin...
Peki ya şimdi?
Neresindeyim zamanın?
Bilmiyorum...
Bu ben, ben değilim!
Gölge oyunları sona erdi...

***e Sİ LA***


Çünkü artık, ışık oyunları zamanı.
Zamansızlık zamanı şimdi. Boyutsuz ve sınırsız...

Bu oyun okulunda, seni diğerlerinden önce uyandıran tek ayrıcalığın; gölgeleriyle yüzleşmeye cesaret edebilenlerden olmandı. Tıpkı, zamanı geldiğinde gölge oyunlarını sonlandırmayı seçmen gibi.

Ay🌙
(tülsüz ve gölgesiz; Ay🌙😉💙)






✔ NOT:  Başka bir olasılığın sonsuzluğundaki yol arkadaşım, canim e Sİ LA'mla ortak bir şiir ve şiirselimizi paylaşmak istedim. Kendisine fotoğrafını paylaşmama izin verdiği ve, ilham periliği için teşekkür ederim😊💖💖💖


✔ NOT: Ay Güncem'deki yazılarımı yoruma kapalı yayımlıyorum. Yine de fikirlerinizi veya hislerinizi ulaştırmak isterseniz aytuldoga35@gmail.com mail adresim hep açık😉


🌙AY GÜNCEM / Olasılık 🌙AY GÜNCEM / Olasılık Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Cuma, Ağustos 31, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.