🌙AY GÜNCEM / Kerem Gibi

https://aynahikayesi.blogspot.com/2018/07/ay-guncem-kerem-gibi.html


Öfke, korku, kin, nefret gibi duygulardan arınması gerekmiyor muydu insanlığın? Görmeye, duymaya, yazmaya dayanamadıklarımı yaşarken birileri, nasıl sevgiden bahsedilir?.. Hep tutunduğumuz umut, yağlı urgandan beter oldu boğazımızda. Hangi isyan yok eder kötülükleri? Her şeyden öte çocuklar, hayvanlar, ağaçlar... hep masumlar acı çekerken, her gün katledilirken, çıldırasıya, çığlık çığlığa bağırırken içim, nasıl yaşanır şimdi?..😔

Kerem Gibi

Hava kurşun gibi ağır!
Bağır bağır bağır bağırıyorum...
Koşun kurşun eritmeğe çağırıyorum...
O diyor ki bana:
-sen kendi sesinle kül olursun ey!

Kerem gibi yana yana...
Dert çok, hem dert yok
Yüreklerin kulakları sağır...
Hava kurşun gibi ağır...

Ben diyorum ki ona:
-kül olayım Kerem gibi yana yana.
Ben yanmasam sen yanmasan biz yanmasak,
Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...

Hava toprak gibi gebe.
Hava kurşun gibi ağır.
Bağır bağır bağır bağırıyorum.
Koşun kurşun eritmeye çağırıyorum...

Nazım Hikmet Ran




NOT: Ay Güncem'deki yazılarımı yoruma kapalı ve 'Aynamdan' etiketiyle yayımlıyorum. Yine de fikirlerinizi veya hislerinizi ulaştırmak isterseniz aytuldoga35@gmail.com mail adresim hep açık😉



🌙AY GÜNCEM / Kerem Gibi 🌙AY GÜNCEM / Kerem Gibi Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Pazartesi, Temmuz 02, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.