Beni İzmir Değil, Google Tanısın.

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/04/beni-izmir-degil-google-tansn_27.html

Popülerlik mi,  İşlevsellik mi?

İlk Türkçe Bloglar listesinde yer alan 'Pi - Nik Kuş' bloğunun sahibesi Ayça Oğuş'un cümlesinden esinlendim, kendime uyarladım başlığı 😊 Çünkü tam da, kendimi anlatmak için doğru sözcükleri ararken rastladım ona.Kendisi de diyor ki, "Popüler olmama gerek yok, işlevsel olsun yeterli ve ben bunu başka bir şeyle de sağlayabilirdim.Çünkü beni İstanbul değil Google tanıyor."

Bugün bir mail aldım.Önce hiç üzerime alınmadan öylesine okudum.Sonra bir daha okudum.Başvurum 6 çok değerli Bloggerın değerlendirmesinden geçmiş ve onay almış.  'İnterneti Bloglar Kurtaracak' diyen ve bu inançla yola çıkan; Evren Soyuçok tarafından 5 Kasım 2016 tarihinde hayata geçirilen "Gelecek Vadeden Bloglar"  ın yeni üyesiyim artık 😊 Çok mutlu oldum 😍 Bunu burada ve sizinle paylaşmamın özündeyse bana düşündürdükleri yatıyor.

Facebook dışındaki diğer sosyal ağlarda pek aktif değilim açıkçası.Hepsini kullanarak daha çok kişiye ulaşabileceğimizin farkında olmakla birlikte alışamadım henüz.Neyse, bu sevinçle, listede yer alışımı Faebook'ta paylaştım.Ardından beklemediğim kadar tebrik olunca bu sefer kendimi anlatma telaşına düştüm.Sonuçta birileri beni keşfedip bir ödülle buluşturmadı, ben başvuruda bulundum.Yine de, bu kadar değerli insanlar tarafından değerlendirilerek bu listede yer alabilmek bile benim için çok önemli.Ama, kendine üstünlük belgesi verildiğini zanneden egosu tavan biri gibi görünmek istemem.Bloğu 6 ay ile 2 yıl arasında olan tüm arkadaşlar yukarıda verdiğim linkten katılım sağlayabilirler.

Çevremdeki insanlarla bu konudaki konuşmalar, asıl ne yapmak istediğime dair kendimi ifade etme isteğine dönüştü.Takipçi sayısı, yorumlar vs. hepsi çok mühim tabii ki.Sonuçta okunduğumuzu bu şekilde anlayabiliyoruz.Oluşan arkadaşlıkların güzelliğine girmiyorum bile zaten.İlk günlerde iki görüntülenme alsam mutlu oluyordum.Tüm blog yazan arkadaşlar bilir bu duyguyu :) İşte tam bu nokta,  kendimize; "Ne İstiyorum?"  diye sormamızın zamanı.Popülerlik mi, işlevsellik mi ? Açıkçası, popüler olmayı tercih edenler için Youtube'un daha elverişli olduğu ortada.Benim kızım da dahil, çocuklarımızın bile, birer kanalı var günümüzde.Malum aceleci yaşadığımız için de, zaman almayacak, yormayacak, şipşak ne varsa genelde oradan yürüyoruz.Tabii ki, sosyal mecralar, videolarla desteklemek okuyucu kitlesindeki artışta rol oynar.Ama amaç popüleriteyse, okunmayı seçmek, kulağı tersten tutmak gibi oluyor.Öte yandan, yazdıklarımızı sadece kendimiz okumak isteseydik, -eskisi gibi- bir defter ve bir kalem işimizi rahatlıkla görürdü.Dolayısıyla, hepimizin ortak derdi çıkıyor ortaya; okunmak.

"Blog yazarak hayatını nasıl sürdüreceksin? Geçerli bir mesleğe sahip olamazsın, dünyayı değiştiremezsin... Orası sadece hobi alanı, ne diye vakit harcıyorsun o kadar... " diyenler elbet olacak.Oysa,sınırlarını kendimizin çizdiği, kendimizin genişlettiği işimizin naçizane patronları değil miyiz? Bloğumu bir işletme olarak görüp para kazanma odaklı açmadım.Tek amaç başkalarına ulaşabilmekti.Yazmanın tadını duyumsayan herkes bilir bu duyguyu.Ve tabii ki, severek yaptığım yazmak eylemiyle, üstüne üstlük gelir de sağlayabilirsem ne ala.Çünkü o zaman sevmediğim, beni mutsuz eden başka bir işe çok da gerek kalmaz.Ticari kaygıyla yazmanın samimiyeti yok edeceğini düşünüyorum.Her şey kendiliğinden olmalı.Tam bir hayvan sever olduğunuzu varsayalım.Onların bakımı için, zevkle  çalışıyorsunuz.Aynı zamanda vaktinizin çoğunu birlikte geçirerek daha  mutlu yaşıyorsunuz. Ya da zevkle yemek yediğiniz öğünler için para kazandığınızı düşünün.Para kazanmak için çok yerseniz, işin zevki biter.Halbuki para kazanmanıza yol açan, zevk alıyor olmanızdı.Amaçlarla araçları karıştırmamak gerek.

Takipçi sayım belli bir düzeyde kalabilir.Benim için önemli olan ne kadar okuyucuya ulaşabildiğim.O yüzden dışarıda yürürken birilerinin beni şimdinin popüler sözcüğü, "Fenomen" olarak tanıyor olmasındansa, en önemli iletişim kaynağı Google'ın tanıması; yazdıklarımın çok insana ulaştığını, ve benim, hayalimi gerçekleştirebildiğim anlamına gelir.Ve yine o yüzdendir ki, "Beni İzmir değil, Google tanısın" diyorum 😊

Dün bu listede yer aldığımı öğrenmemin ardından rutin hayatım gereği, market alışverişi için dışarıya çıktım.Hava da İzmir'e yakışır bir bahar havası.Şarkı mırıldanarak yürüyorum yolda.Keyfim yerinde ;) Kaldırdım başımı ve dedim ki; "Evrenin gücü adına" 😊 Kendimi He-Man gibi hissettim.O "Gölgelerin gücü adına" derdi ama, olsun ;) Bana bu cümleyi hissede hissede söyleten, evrene gönderdiğim enerjilerin bana geri dönüşüydü sonuçta.

Ve son olarak yazan yazmak isteyen herkese bir çağrı; Sizin de bloğunuz olsun.Yaşamınızı kaydedin😍
Beni İzmir Değil, Google Tanısın.  Beni İzmir Değil, Google Tanısın. Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Perşembe, Nisan 27, 2017 Rating: 5

59 yorum:

  1. Merhaba, insanın zaman zaman kendini test etmesi gerek, nereden gelip nereye gidiyorum diye ki: kendine doğru bir rota çizebilsin diye düşünüyorum ben kendimce.
    Dileğim; sizi Google'n görmesi. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi, zaman zaman insanın kendini değerlendirmesi faydalı oluyor.Ben bunu en çok emek verdiğimiz çocuklarımızın size sıcacık sarılıp "seni seviyorum" demesiyle açıklıyorum ;)

      Sil
  2. Bende diyorum: Sizi Google tanısın, hem de bir an önce. Kolaylıklar ve başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yazmaya gönül veren hepimizi tanır Google ;)
      Çok çok teşekkürler ;)

      Sil
  3. Tam on iki yıl bitecek gelecek ay, takipçi sayım uçmuyor, günlük tıkım aynı düşük seviyede (Takipçi sayısına bile ulaşmadığına göre takipçi sayısı da kadar takipçi artık Allah bilir :) ama ben dönüp keyifle okuyorum en önemlisi bu, bir çok arkadaşım, çocuklarım da keyifle okuyor, daha yüzyüze görüşmeden tanıyıp dost olarak gördüğüm kişiler de başka bir güzellik hayatıma, daha ne olsun :)

    Tebrikler sana, yazı dolu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipçi sayısı daha çok yazarın çalışkanlığıyla ilgili diye düşünüyorum.Biz de biraz tembelceyiz galiba ;) Yani aslında bu nokta beni bir süre önce blogdan biraz uzaklaştırmıştı.Sırf takipçi kazanmak adına okumaktan hoşlanmadığın bir blogla takipleşmek hiç samimi değil.Ya da dostlar alışverişte görsün hesabı, yazıdan 3 cümle okuyup yorum yapmak için yorum yapmak da öyle.Zaten fark ediliyor okumadığı ;)
      Dediğin gibi, bu eylemin en mutlu eden yanı, tanışmadan sevdiğin insanların varlığı.
      Çok teşekkürler Handan, hep birlikte ;)

      Sil
    2. Bu arada bana enterasan geliyor normal midir bilemedm ama, artışa geçecekken bi ara haftada 7-8 gibi rakamda takipten ayrılan olmuştu.Ben bir bloğu inceleyip ondan sonra takibe alıyorum.Bana çok ters gelen bir durumla karşılaşmadan da çıkmam takipten.Böylesi de oluyor demek ;)

      Sil
  4. Tebrik ederim sizi. Gerçekten de blog yazmak benim için de vazgeçilmezlerimden biri oldu. Kendim için başladım yazmaya önce. Başkaları okuyunca, hele beğenilince yazdıklarım, daha da bağlandım. Hissettiğiniz duyguları biliyorum. Başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi tebrik ediyorum.Her gün vakit ayırıyorsunuz yazmaya.Hem Taş Ev, hem aileniz, hem bloğunuzla bir bütünsünüz.Diğer sosyal mecralar artık vazgeçilmez konumunda olsa da, bloğun tadını blogger lar biliyor.Umarım özgün yazan daha çok blog olur ve çoğalırız.Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  5. Şahane olmuş bu iş :)
    Tebrik ediyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim çok teşekkürler ;) Ben de sana Şebo diyebilirim artık değil mi ;)
      Hatta dedim bile Şebocum Çiy Tanesi yazıma göz at bir ara isminden ötürü ;)

      Sil
  6. İyi ki gogol seni tanımış yoksa ben seni nasıl tanırdım arkadaş.
    Çooook tebrik ediyorum...Daha çok okun ,daha çok okun arkadaş...
    Öpüyorum seni.
    Şarkılar mırıldamaların hiç bitmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim Merihim bloğun bana kazandırdığı en özel insanlardansın sen.Bu bile mutlu olmaya yetiyor.Geçen gün Hatice'ye soracaktım hatta Merih Facebook kullanıyor mu diye.Sana sormuş olayım ;)
      Daha Google la koklaşma aşamasındayız ;) Tanışma faslımız uzun süreceğe benziyor olsa da, geç olsun güzel olsun, acelemiz yok.
      Ben de kocaman öpüyorum canım arkadaşım.Koca yürekli Doğa Anam benimm...

      Sil
  7. Çok sevindim. Tebrikler. Dilerim bundan sonra daha fazla okura ulaşma imkanına kavuşmuş olursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim çok teşekkürler.Umarım hepimiz daha çok okura ulaşırız.Ve hatta bloglar sayesinde okuma alışkanlığı olan kişi sayısı çoğalır umarım.Sevgilerimle ;)

      Sil
  8. Çok severek okuduğum bloglardansın.Hatta bazen neden daha sık yazmıyor diye düşündüğüm olmuştur.Ticari kaygısı yüksek olanların,blog yazılarına da yansıyor bu durum.O tür blogları ya takipten çıkarıyorum ya da okumuyorum ben de :) Senin adına çok sevindim.Linki ben de inceleyim bakalım :) Kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim sen de başvurmalısın kesinlikle.Bu bir yarışma değil, sadece kendini değerlendirme diye görüyorum ben.
      Sen de Osman Bey gibi asıl tebriği hak edenlerdensin.İtalya'ya gittiğinde bile yayınlarını aksatmadın.
      Ben blog açarken daha edebi, şiirsel düz yazılar yazıyordum.Ve tek prensibim; "Asla hissetmeden yazmamak" oldu hep.Sonra baktım ki, aktüel konularda da diyeceklerim var.Ama yine de çok sık yazamıyorum.Hedefim haftada 1 di.Şimdi yazdıkça yazasım geliyor bir dönem.Bir bakıyorum 5 gün hiç girememişim.Uzak kalınca da tipik oğlak olarak sorumsuz hissediyorum.Bakalım inşallah daha bir oturur bundan sonra yazma sıklığı.İlham her gün gelmiyor.O halde biz ona gideriz ;) Sağol canim, sevgiler...

      Sil
  9. Sizi çok iyi anlıyorum sevgili Aytül. Önce yürekten kutlarım. Girişimci olmak, yeni adımlar atmak, kendini yenilemek harika.
    "Gelecek Vadeden Bloglar" ın yeni cesur üyesini sevgiyle selamlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilerin selamları en kocamanı benden sana geliyor Makbulecim, sağolasın ;)
      Birbirimizi anlıyor olmamız bile blog yazmak için yeterli bir sebep diye düşünüyorum.İyi ki buradayım ve iyi ki sizler varsınız.Kocaman sevgilerimle ;))

      Sil
  10. Sanırım blog yazan herkes bu görüşlere aynen katılır. Hem keyifli hem etkileşimi yüksek bloglu günler diliyorum. Sosyal medyanın en sahici platformu bloglardır diye düşünüyorum. Başarı dileklerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Begonvil Sokağı çok teşekkürler.Kesinlikle katılıyorum; 'Sosyal medyanın en sahici platformu bloglardır' sözüne.Tam anlamıyla kendimiz olabildiğimiz evlerimiz gibi bloglarımız.Siz de, fikirlerine ve bunları aktarış biçimine sonsuz saygı duyduğum bir yazarsınız.Hep birlikte çoğalıp paylaşmamızı diliyorum...

      Sil
  11. Benzer hislerle benzer düşünceler benimkiler de... Yazmayı seviyorum... Okuyanım, yorum yazanım olsun istiyorum... E para kazanmak da çok iyi olur :)) Ama neden zor bu kadar görünür olabilmek ? Sosyal medyayı sık kullanmamakla mı ilgili?... Diğer bloglara yorum yazmak için zaman bulamamakla da ilgili sanırım...Hem işlevsel hem popüler olunamaz mı acaba :)) Tebrikler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'ın sıkı denetlemeleri var bu konuda.En birinci sebebin özgün olmak olduğu söylense de, muhteşem yazılar bile yazsak trafik olmayınca kimseye ulaşmak mümkün olamıyor.İnan ben de henüz çözemedim bu kısmı;)Yorum yapıp ziyaretçi toplamaktansa, bir süre sonra gerçekten okumaktan keyif aldığın, keşke bir yazısı daha olsa onu da okusam deyip beklediğim yeni arkadaşlarla buluşmak onlarla etkileşim içinde olmak ön plana geçiyor.Sonuçta yine olay sevgi ve arkadaşlık ve ilgi alanlarında devam ediyor.
      Bu konuda yazılmış yazılar çok var.Çoğu birbirini aynı gibi ama, gerçek bilgiyi ulaştıran arkadaşlar da var.Mesela geçen gün wordpress te yazmanın alan adı almanın görünür olmaktaki katkısına dair bir yazı okudum.Ben de bu kısmı çok anlamıyorum açıkçası ;) O tür yazılara göz atabilirsin.Her şey gönlünce olsun.Çok teşekkürler, sevgilerimle ;)

      Sil
  12. Ne güzel anlatmissin kaleminden bal damlamis 😊. Tebrik ederim canim bu arada yaziyi okudum. Sanirim sadece kisisel bloglara yönelik. Ben bu ayrima da karsiyim aslinda. Her blogun kendi alanina göre bir degeri vardir. Ayrica dedigin gibi severek yaptigimiz bir isten para da kazanip hayatimizi böyle sürdürsek ne güzel olurdu. Sonuçta bloglarimiza ne kadar emek veriyoruz. Bazi bloglarda ayy para kazanma amaçli yaziyorlar diye elestirenlerin eline firsat geçse ilk sirada olurlar eminim ki. Senin blogun bence de en güzel bloglar arasinda yer almayi hak ediyor samimiyetin bize yansiyor. Basarilarinin devamini dilerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Moda, yemek, seyahat, teknoloji gibi her kategoriden kişisel blog, çok yazarlı blog ya da kurumsal blog ayrımı yapılmadan yukarıdaki özellikleri taşıyan tüm bloglar değerlendiriliyor."

      Canim tekrar göz attım da kişisel blog derken, tüm blog çeşitlerini katıyor listeye aslında.Ama belki vurgulamada yanlışlık yapıldığı için yanlış anlamaya yol açmış.Sen de o kadar tarzıyla tavrıyla içtenliğiyle yazılarını belli bir çizgiye oturmuş bir blogger sın ki, ben seni çok uzun yıllardır yazıyosun sanıyordum.Tekrar incele sayfayı bence canim.
      Kesinlikle sana katılıyorum blog ve kazanç hususunda.Çok ip üstü bir konu bu.Yanlış anlamalara çok açık.Çalışmak için mi yaşamalı, yoksa yaşamak için mi çalışmalı? sorusu da en güzel cevap sanırım;) Ve "insanları en mutlu edecekler" diye bir liste olsaydı, eminim "sevdiğin işte çalışarak hayatını idame ettirmek" ilk 3 sıradan birinde yer alırdı.
      Çok teşekkürler Deryacım, hepirlikte...

      Sil
  13. Ben niye buraya ilk yorumu yapamiyorum buton acilmiyor bana bayadir öyle :) sabah okudum cok mutlu oldum senin adina canm.Benim daha 6 ay olmadi basvurdum ama degerlendirmezler haha 😁 bende istiommm özendim 💕💕😘😘 tekrardan tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimm çok teşekkür ederim.Beklersin birazcık bişey olmaz.Ne kaldı şunun şurasında.Senin eğlenceli, sevimli, güzel yazılarını çok sevecek onlar da eminim ;)
      Sana ilk yorum engeli koydum ;)) dermişim.Tek senden duyuyorum canim, bilemedim ki neden oluyor :(Çok sağol, öpüyorum kocaman... (kalp emoji;) bilgisayarda yok da ;)

      Sil
  14. Gelecek Vadeden Bloglar projesinin ne kadar yerinde ve gerekli bir proje olduğunu yazınızdaki enerjiniz sayesinde bir kez daha anlamış oldum; teşekkür ederim. Satır aralarındaki nezaketiniz de gözümden kaçmadı. Blog ve blog yazarlığı konusunda sizin gibi bilinçli kişilerle karşılaşınca gerçekten çok mutlu oluyorum. Blogların geleceği adına umudum da bu sayede artıyor. İzmir'in -ki göz nurumdur- muhteşem havası ve güneşinin de etkisiyle sizdeki cevherin böylesi sıcak ve kaliteli bir blog ortaya çıkarmasına şaşmamak gerek. Bundan böyle blogunuz üçüncü yılını doldurana kadar beraberiz; sonra sizi usta blogların arasına yolcu edeceğiz. Gözümüz artık daha çok üzerinizde ;) Ortak blog kültürünü birlikte geliştirmek ve zenginleştirmek dileğiyle. Tekrar hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bloğuma ilk gelen yorumla ve ikincisi, sizin yazdıklarınızla hissettiğim mutluluğun tarifi yok.Sizden böylesi güzel sözler duymaktan onur duydum.İlk olarak Gökhan'ın paylaşımıyla haberdar oldum Gelecek Vadeden Bloglar'dan.İlk Türkçe Bloglar, Blog Çalıştayı gibi çok güzel işlerdeki çalışmalarınızı okudum, izledim.Okuyucu kitlesinin artması, kaliteli blogların oluşumuna dair çabalarınızı hayranlıkla takip ediyorum.Sizi ve emek veren tüm arkadaşları kutlarım.Ayrıca eski bir radyocu olarak da, spikerlik diksiyon kurslarınızı da bloğumun ilk günlerinden beri takipteyim;) Blogların, dünyanın değişimine ve insanların yaşamına katkı olmasını gönülden diliyorum.Bizler gibi aynı inançla, yollarının yapı taşlarını harflerden seçenlerin aynı platformda birlikte hareket etmemizde oynadığınız rolü takdir etmemek mümkün değil.

      Sonsuz teşekkürler...


      Sil
  15. Hissettiklerimi anlatmışsınız adeta. Önemli olanın işlevsellik diyorum ben de. İnsanlara bir fayda sağlamak, kendi tecrübelerimizden başkalarının da yararlanmasını sağlamak güzel bir iş. Bu arada tebrik ederim. Umarım aynı başarıyla hatta daha fazlasıyla blog hayatını sürdürürsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dileyerek başlayayım söze.Cevap yazmıştım ama yayınlanmamış.Şimdi tesadüfen fark ettim.
      Aynı duygularda buluşmak ne güzel ;) Çok teşekkürler güzel dileklerin için.Sevgilerimle ;)

      Sil
  16. Tebrikler 😊 Hayırlı olsun 🌼🌼

    YanıtlaSil
  17. Aytül kızım. Seni nasıl tanımak istediğimi biliyorsun... Dilerim gerçekleşir.
    Seni kutluyorum. Evren oğluma yorumlar bırakırım hep, üyeyim zaten bloğuna. Müracaat da ettim. Lakin yanlış girişler yaptım.O nedenle başaramadım.
    Önemli olan yazmak. Gerçekten çok gurur verici bir meşgale. Gözlerinden öperim kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım sen taşın mutlaka görüşeceğiz ;) Evren gerçekten çok güzel projelerde yer alan, çok değerli bir arkadaşımız.(Bey demediğim için alınmaz umarım ;)
      Senin bloğun da en güzel, en kaliteli bloglardan ablacım.Doğru başvuruyla olacaktır eminim.Yazmanın tadı başkaymış gerçekten ;) Kocaman sevgilerimle Ece ablacım.

      Sil
  18. Tebrik eder, başarılarının devamını dilerim abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım kardeşim ;) Sen facebook'ta paylaşmasaydın kimbilir ne zaman haberdar olurdum ;)

      Sil
  19. Yolun açık, başarıların her daim olsun. Zamanla ve emekle elbette Google tanıyacak bu güzel ve emek içeren blogu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler bu güzel sözler için ;) Umarım... Hep birlikte büyüyoruz.

      Sil
  20. Aaa, tebrik ederim Aytül'cüğüm, seni facebook'ta görünce ya ne yapıyor sahi, bloğuna da epey uğramadım bir bakayım dedim, bunu gördüm. Çok sevindim senin için, başarılarının devamını dilerim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir duygudur eminim. Yüreğe sürülen bir merhem gibi. Tebrik ediyorum seni. 👍💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canim, çok güzelmiş ;) Çok teşekkürler Berfincim (kalp, kalp, kalp ;))

      Sil
  22. hiç duymamıştım yaa gelecek vaad eden blogları. sayı ve ün boş evet iyi yazmak önemli ve sen iyisin ayolcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bilmediğin birşeyi öğrenmene vesile olmuş oldum ne güzel ;)Senden bunu duymak da öyle tabii ;) Teşekkürler canimm.

      Sil
  23. Ben de yeniyim. Sanat hakkında bir şeyler paylaşmak niyetindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun sizin de bloğunuz, hoş geldiniz aramıza ;) Madem sanat var, hemen geliyorum ;)

      Sil
  24. Kızıl saçlı She-Ra :)
    Günaydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenin gücü adına ☺
      6 da kalkınca dayanamayıp tekrar uyumuşum.Ondan sebep; Tünaydınn ☺💖

      Sil
  25. Hey maşallah arkadaşıma :) Tebrik ederim seni Aytülcüm. Zaten cidden çok güzel bir kalemin var ve Google, Yandex, Yahoo hepsi ama hepsi tanısın seniii ;) bi ara da izmirli bloggerlar bir araya gelebilsek buluşsak bir yerlerde. ne güzel olurdu di mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinn ;)) Canim Deryacım seni de enerjini de özlemişim ;) Çok teşekkürler.Eh artık yaz da geldi bu buluşmayı gerçekleştirelim artık.Kızlarağasında kahveye varımmm ;))

      Sil
  26. Öncelikle tebrik ederim. Söylediklerinize katılıyorum. Ben de blog açtığımı söylediğimde, "para da kazanırsın" demişlerdi. Halbuki amacım bu değildi. Tek derdim; yazdıklarımın okunması, o kadar. Siz de demişsiniz "okunmak" diye. Ben o güzel yorumları gördüğümde nasıl seviniyorum, size anlatamam. Anneme hemen, "Anne bak! Yazıma ne yorum yapmışlar" diye gösteriyorum. Sizin yaptığınız yorum da mesela beni çok sevindirmişti. Parayla ölçülmüyor işte bunlar. E tabi "illa da para kazanmayayım, hayır" diyecek halim yok:D Olursa olsun tabi ama amaç o olmamalı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Yasemin ;) En çok da senin gibi genç arkadaşların böylesi güzel kaleme sahip olmasına çok seviniyorum.Sinek hikayeni hiç unutmayacağım ;)) Gerçekten bayıldım.Esprili bir anlatım biçimi bence ayrı bir yetenek.Çok çok güzeldi.Bu arada anenene de selamlar ;)

      Sil
    2. hahah Aleyküm selam:P Bakın şimdi bu yoruma daha da mutlu oldum:) Ağzım kapanmayacak şimdi:D

      Sil
  27. Aytülcüm yeni gördüm, çok tatlısın sen ❤ Tebrik ederim!
    Blog incelemesi konusunda uzman değilim ama kelimelerin bile yeter bence.
    Heyecanını, sevincini, enerjini o kadar güzel aktarıyorsun ki, yazışıyor değil konuşuyor gibiyim seninle!
    Çok mutlu oldum! Sevdiğim insanların böyle başarılarını görmek çok mutlu ediyor. Hakedenlerin, mutlu olacakların bu dönüşleri alması paha biçilemez!
    İyi ki geldin buraya :))
    Kocaman sevgi öpücük ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Dağınığım, çok teşekkürler bu sıcacık yorumun için.Ben de seni her zaman yanımda hissediyorum.Dokunmanın ve gözlerine bakmanın yeri apayrı olsa da, sevgi yazarak da ulaşıyor, hissediliyor işte ;) İyi ki tanıdım seni.Benden de kocaman öpücükler canimmm ;)

      Sil
  28. Yazınızı ilgiyle okudum, samimiyetinize de inandım. Herşey gönlünüzce olsun inşallah Takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ;)
      'Samimiyete inanmak' cümleniz bana Avatar filmindeki "seni gördüm" deyişini hatırlattı ;) Ya da "en içten duygularımla" cümlesi gibi.Aslında özünde ne çok anlam ifade ediyor değil mi ;) Çok sevindim tanıştığımıza.Sizin de her şey gönlünüzce olsun.Sevgilerimle...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.