3. Blog Yazarları Çalıştayına Ramak Kaldı

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/11/3-blog-yazarlar-calstayna-ramak-kald.html

3. Blog Yazarları Çalıştayına sadece iki gün kaldı.Gelsenize ;)

İtiraf ediyorum; evet, ben bir 'son anda'cıyım ;) Aslında düşüncem, Çalıştay sonrasında izlenimlerimi paylaşmaktı.Ama, dün fark ettim ki, bloggerlar arası iletişimimiz benim zannettiğimden de kötü durumda.Zaten Çalıştayda da ana temamız; "Biz niye olamadık?" olacak.Sosyal Medyayla çok hızlı ve kolay bir iletişim içerisindeyiz.Fakat biz blog yazanlar, birbirimize de, bloğu olmayan okuyucu kitlesine de yeterince ulaşamıyoruz.Dün akşam, Facebook sayesinde tanıdığım, yazılarını merakla takip ettiğim, saygıdeğer Mehmet Tekeci bir yazı paylaştı.Sürekli ve çok değerli yazılar paylaştığı halde, hesabını kapatacağını duyurdu.Kendisinin bir bloğu da var zaten.Ama ben bile, bir an, bu güzel yazılardan mahrum kalacağımı düşünüp üzüldüm.Çünkü hepsi samimiyet kokuyor ve bilgi içeriyor.

Çalıştay gündemimizin konusu, tam da buydu oysa.Bloglar anlık paylaşımlardan ibaret değil.Emekle hazırlanmış ve kalıcı yazılarımızdan oluşuyor.O halde "Biz Niye Olamadık?"

"Bir blog yazdım dünya değişti" (2015) sloganıyla başlayıp "İnterneti bloglar kurtaracak" (2016) sloganıyla devam eden blog yazarları çalıştayının üçüncüsü düzenleniyor bu yıl. "evrengünlüğü" nün yazarı sevgili Evren öncülüğünde gerçekleştirilen bu yılki Çalıştayda, "Gelecek Vadeden Bloglar" listesinde yer alan, bizler de varız.Tecrübeli blog yazarlarıyla birlikte bizlere de konuşmacı olma şansı verildiği için çok mutluyum.Yeni blog yazarları olarak karşılaştığımız zorlukları ve çözüm yollarını da konuşabileceğiz bu sayede.

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/11/3-blog-yazarlar-calstayna-ramak-kald.html

Çalıştay sadece Gelecek Vadeden Bloglara özgü değil tabii ki.
Atıf Ünaldı yönetiminde, "Blog yazımında başarının parametreleri nelerdir? ROI ya da popülerlik başarı parametrelerini belirler mi?" 
Funda Güleç Yalçın yönetiminde, "Kadınlar blogluyor ama nasıl? Geçmişten finale kadın blogları."
Vee Evren Soyuçok yönetiminde, "Gelecek Blogda"  ana başlıklarımız olacak.

3. Blog Yazarları Çalştayına bu yıl ev sahipliğini Kadir Has Üniversitesi yapıyor.Blogların sorunlarının ve çözüm yollarının yanı sıra, geleceğe kalıcı birer miras bırakmamızın öncü girişimi olan Çalıştay herkese açık ve ücretsiz olacaktır.

Yarın İstanbul'a yolculuk var.İnanılmaz heyecanlıyım.İstanbul'daysanız, ya da orada bulunma şansınız varsa bu heyecanı paylaşalım.Siz de gelsenize ;)


Aytülpedia ;)

Blog Yazarları Çalıştayı Nedir?

Blog yazarları çalıştayı, her biri farklı meslek grubu ve sektörden blog yazarlarının blogların sorunlarını konuşmak ve bunlara çözüm önerileri getirmek için bir araya geldiği markalar ve sponsorluklardan bağımsız, amatör bir ruhla gerçekleştirilmeye çalışılan bir etkinliktir.

Çalıştay ne demek?
Çalıştay veya workshop, bireylerin ortak bir konu üzerinde çalışmalarını, düşünmelerini sağlayan uygulamalı bilimsel öğretim tekniği.

Detaylı bilgi için; http://www.evrengunlugu.net/blog-yazarlari-calistayi-2017/
https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/11/3-blog-yazarlar-calstayna-ramak-kald.html

3. Blog Yazarları Çalıştayına Ramak Kaldı 3. Blog Yazarları Çalıştayına Ramak Kaldı Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Çarşamba, Kasım 15, 2017 Rating: 5

31 yorum:

  1. Bende isterdim katılmayı ama gelemiyorum malesef. İzlenimlerini merak ediyorum. İyi geçsin, verimli olsun hepimiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada olabilseydin mutlu olurdum ben de.Nasip diyelim.
      Teşekkürler Kadriye☺

      Sil
  2. İstanbul Bursa arası her ne kadar az gibi gözükse de benim için çok uzak sanırım. Yoksa gelmeyi ( gelecek vaad etmesem de ) gerçekten isterdim. :)

    Şaka bir yana emek verip yazan ve bloğunu bedeninden bir parça gibi gören herkese internet dünyası adına minnettarım. Bir de hakettiğimiz ilgiyi görebilirsek eminim google bizi daha bir sahiplenecektir. :)

    Fazla kitleye ulaşmak için bence insanları daha çok blog açmaya yönlendirmeliyiz. Bunu da aynı anfa aynı yazıyı bloglarımızda ve sosyal ağlarda paylaşarak yapabiliriz. Sonucunda ise bir çok kişi heveslenip blog yazmaya yönlenecektir. Genellikle blogları okuyan bloggerlar olduğu için amacımız herkese hitap etmek olsa da bu kitle de işimizi görür diye düşünüyorum.

    Ay amma da konuşmuşum canım ben. İnsan bir sus kız başım ağrıdı der haha. 😁

    Güzel bir etkinlik olmasını diliyorum. Sevgilerimle canım benim. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen konuş ben dinlerim canim😉 Siz arkadaşlarımın da önerileri, yaşadıkları zorlukları dikkate alarak, elimden geldiğince dile getirmeye çalışacağım.
      Umarım ileride her ilde böyle etkinlikler düzenlemeye öncülük edenler çoğalır.
      Sen gibi,tanıyıp sevdiğim blog arkadaşlarımın da orada olmasını isterdim tabii.Ama önümüzde daha niceleri olur yine biraraya geliriz umarım.
      Çok teşekkür ederim canim 😍Kocaman sevgiler benden de💖

      Sil
    2. İnşallah canım benim sevgimiz karşılıklı tabiki 💕 teşekkür ederim anlayışın içinde 😆

      Sil
  3. Merhaba, ben de davet edilmiştim fakat uzun süre blogu aktif tutamadığımdan ve iş nedeniyle katılamayacağım sizin ve bir çok başarılı bloggerın bir arada olacağı bu çalıştayı konuşmacı/dinleyici olarak kaçırdığım için çok üzgünüm. Umarım güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum
      Çünkü ben de Gelecek Vadeden Blogların Çalıştaya katılma durumu kesinlik kazanmadan, sadece ihtimalden dahi heyecanlanmıştım☺
      Bir sonrakine katılırsınız umarım.
      Teşekkürler...

      Sil
  4. Böyle şeylere nedense bir türlü ısınamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimisi ılık sever😉
      Şaka bi yana Mustafacım, hepimizin hisleri düşünceleri farklı tabii☺

      Sil
    2. :) Zor adapte olan biri değilim ama bu konuda yazılanları takip ediyorum :) Blog dünyası gerçekten de kan kaybediyor. Blogcu olmak artık demode olmuş gibi, uzaylı gibi muamele görüyoruz. Umarım, çalışmalar iyiye doğru gider... Güzellikleri koruyan bir azınlık gibi olsak da bazen blogcuları doğayı korumak için çabalayan son gönüllüler gibi görüyorum... Tüm güzel çabalara "ısınmak" lazım :)

      Sil
    3. Mustafa öyle güzel özetlemişsin ki durumu, aynen katılıyorum."Doğa'yı korumak için çabalayan son gönüllüler" benzetmeni de çok sevdim.Ama son demeyelim yine de ;) Ya da yeni başlangıçlara gebe bir son bu belki de.Öyle olur umarım. "Sıcacık" yorumuna çok teşekkürler 🤗

      Sil
  5. Artık gerçek anlamda gün sayıyoruz, bir şekilde blog yazarlarının kominikasyon içinde olması heyecan veriyor. Çalıştayda görüşmek, tanışmak üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vee heyecanlı bekleyişimiz mutlulukla nihayete ulaştı sonunda😊Her şey çok güzeldi ve seni tanıdığıma da çok sevindim Oktay.Sevgiler,selamlar...

      Sil
  6. Paylaşımlarınızı izleyeceğim canım.
    Bu aralar kafama takılan bir sürü şey oluyor.
    Özellikle de elimden geldiğince destek vermeye çalışsam da herkes kendi adına G+ ve facebook üzerinde gruplar açılıyor link ler ekleniyor öyle bir hale geldi ki artık her yere kendimiz link bırakıyoruz gel sayfama der gibi oldu ne bileyim grup takip etmekten blogları dolaşamaz oldum yavaş yavaş sadece blogumun panelinden güncelleme takip edeceğim eskiden olduğu gibi yayınlarımı görüp ve de fırsat bulan gelen yorum bırakırsa mutlu olurum uğrayan olmasa da sıkıntı değil:)) Blogum paylaşmak amaçlı açtığım için alanım da hobi olduğundan günlük yayın zaten mümkün değil.
    Ben eski yıllarda ki paylaşım ortamını gerçekten çok özlüyorum samimi ,çıkarsız gerçek bir paylaşım ortamı vardı. bakalım çalıştay gündemine neler gelecek .Hepinze kolay gelsin başarılı geçmesi dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haticecim hazırlık yolculuk derken yorumların tamamına aynı gün cevap veremedim.Gecikmeli cevap için üzgünüm.
      Bahsettiğin konu beni de endişelendiriyor.Hepsine birden yetişemeyince hiçbir şey yapamaz hale geldim.Bu durum karmaşaya yol açıyor kesinlikle.
      Çalıştayda bu konuyu da dile getirdik.Eve dönüp bilgisayarıma kavuştuğumda yazacağım hepsini.
      Çok teşekkürler canim.Sevgiler kocaman💖

      Sil
    2. Ben de keyifle okuyacağım canım öpüyorum.

      Sil
  7. Merhaba, yazılarınızı severek takip ediyorum ama izlemede olmadığımı farkettim :) aldım hemen :))

    YanıtlaSil
  8. Deneyimlerini sabırsızlıkla bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
  9. Ne iyi ettin de geldin:) Tanışmış olduk ve umarım ilerde tekrar karşılaşacağız:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılaştığımız anda içim ısındı sana sevgili Sema ;) Çok mutluyum tanıştığımız için.Yeni etkinliklerde bir araya gelmek dileğiyle, sevgiler kocaman...

      Sil
  10. İzlenimlerini fırsat buldukça gelip izleyeceğim.
    Güzel kadın çalışmaların daim olsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Merih'im çok teşekkür ederim.Benden de sevgiler kocaman ;)

      Sil
  11. Çalıştay sonunda çıkan sonuçları merakla bekliyorum.Umarım güzel kazanımlar elde ederiz.

    YanıtlaSil
  12. Umarım verimli ve bol katkılı bir çalıştay olmuştur çünkü sanki blogların eski tadı kalmadı gibi. Eskiden bloglara abone olan sayısı kadar okuyan olurken şimdilerde okunma oranları çok düşük maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen herkesten aynı şeyi duyuyorum blogların eski tadının kalmadığına dair.Yaklaşık 18 aydır blog yazdığım için, önceye dair kıyaslamada bulunamıyorum.Ama, okunma oranının düştüğü belli :(

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.