Romantik Hasta, Doktora Kendini Anlatırsa ;)

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/romantik-hasta-doktora-kendini-anlatrsa.html

Uzanmış yatıyordum.Ve bilgisayarı açacak kadar güç bularak kalktım.Zor olsa da, yazmak için.Parmaklarım ara sıra yanlış harflere tıklasa da, keçi inadımla düzeltiyorum.Hastayım ve doktora gideceğim.Doktora kendimi anlatmayı düşünürken, kendi kendime gülümseyişimle karar verdim yazmaya.Bazen yakın arkadaşlarım yazılarımı eleştirdiklerinde daha anlaşılır cümleler kurmam gerektiğini söylüyor.Ben de, anlayanlar yeter bana diyorum ;) Romantik, şairane anlatım biçimi içime işlemiş ;) 👀  Ama biraz hakları var sanırım. Çünkü doktora demek istediklerim aklımdan şöyle geçti😉

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/romantik-hasta-doktora-kendini-anlatrsa.html

Tüm vücudum, oynatıcısı tarafından pervasızca yere bırakılmış bir kukla gibi.Yığın halinde salınmış hissediyorum.Ayağa kalkmaya çalıştığımda, yeni yürümeye çalışan bir yavru keçi gibi tüm vücudum titriyor.Göğsümde bir öküz oturuyor ve ağırlığı nefes alışımı zorlaştırıyor.Boğazımda oturan yavru öküz de babasına destek oluyor.Çok kısa mesafeyi yürüsem bile kalbim, kuşumuz Şurup'un kanat çırpışlarına dönüşüyor.Sırtımdan, kol ve bacaklarımdan akan deniz suyu dalgaları, kimi zaman bir yanma, bazense ıslak ve çıplak olarak rüzgara karşı duruyormuşum hissi veriyor.

Gözlerim sürekli, kedimiz Aden'in uykudan yeni kalkmış hali gibi bakıyor.Annelerimiz çepiş göz derlerdi ya hani, aynen öyle.Biraz uzanayım dinlenirsem geçer belki diye uzandıktan beş dakika sonra, uykuya geçiyorum.Bedenim, uykuyla, astral seyahatlerde gezinmeyi tercih ediyor."Bu dünya yerinde duruyor nasılsa, rüyalarda gezilebilecek çok yer var, hadi Uyuuu!!!" diyerek beni hipnotize ediyor adeta.Ve ben, tüm karşı koyma denemelerime rağmen, itaatkar bir köleye dönüştüm.Bedenim zihnimi ele geçirdi.Lütfen yardım edin!

Sağlıkla kalın.Üşütmeyin 😻😻😻
https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/romantik-hasta-doktora-kendini-anlatrsa.html



Romantik Hasta, Doktora Kendini Anlatırsa ;) Romantik Hasta, Doktora Kendini Anlatırsa ;) Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Pazartesi, Eylül 25, 2017 Rating: 5

20 yorum:

  1. Çooook geçmiş olsun, bu halde de oturup bloğuna yazı yazmışsın o yüzden bence korkma, bloğunu ihmal etseydin bak o zaman kork derdim. :))Ben de nasıl moral veriyorum ama:))))şairane anlatıma çok güldüm. Bu halde de bizleri güldürmeyi başardın yani. Tekrar geçmiş olsun. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook sağol Müjdecim ;)Sorma gitsin, kendi kendime düşününce hoşuma gitti paylaşayım dedim ben de ;))
      Teşekkürler canimm ;)

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Hastalık hali de aynen böyledir. O durumda bunları yazabilmek de güç ister.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim ;) Aynen yazmak bile zor geldi.Tam da parmağımı oynatacak gücüm yok cinsinden ;) Sevgilerimle...

      Sil
  3. Hahaha doktora bir değişiklik olurdu bence :) Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oyyy öncelikle çok geçmiş olsun.
    Nasıl bir edebi anlatımdır o öyleeeee
    Güldüm bir yandan bir yandan da bir insan ancak bu kadar güzel hasta olur dedim.
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tigrisim ;) Biz yazıp çizenlerin hastalığı, anlatımları da böyle oluyor işte.Mesleki deformasyon ;)
      Sevgiler benden de ;)

      Sil
  5. Dinlen bence iyice acele etme kalkmak için.Çok geçmiş olsun canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yurdagülcüm.Arada bir kalkıp kendimi güldürüp, enerji toplayıp, tekrar yatıyorum ;)

      Sil
  6. Bir an doktorunun yerine koydum kendimi. Sonraki hastalarımi büyük bir şevkle tedavi edesim gelirdi büyük ihtimalle.:))
    Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)) Bilmem ki Zülalcim şevkle tedavi mi ederdi, dinlerken bayılır mıydı ;))
      Çok teşekkürler canim ;)

      Sil
  7. Kıyamamm en talı hasta modu çok geçmiş olsun canım benim İzmirimizin mnik kusuru da bu hava değişkenliği tam da o günleri yaşıyoruz. Bolca dinlen canım sevgiler.Öpeceğim ama iyileş sonra :))))) canım benim yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim Haticemm sağolasın ;)
      İzmirimizin suçu yok canim, suç bende;) Dikkat etmeyince kaptım şifayı.Bugün iyiyim artık, o yüzden seni kocamaaaan öpüyorum ;)

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. .
    En iyi ilaç dinlenmek. Bol bol yatın dinlenin. Müzik dinleyin.
    Sağlık diliyorum size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoş geldiniz ;)
      Hasta olmanın tadını çıkaracak kadar dinlendim açıkçası ;))Sağlık olsun öyleyse ;)

      Sil
  9. "Tavuk Suyuna çorba" yapmak için gezen tavuk arıyordum ,ancak buldum da yaptım.
    O yüzden de geç kaldım,kusura bakma,kuzum...!
    İç,iç de çabuk iyileş güzel arkadaşım.Ne güzel hastasın sen öyle.
    Geçmişler olsun...
    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  10. Canım benimm, ellerine sağlık mis mis ;) Ben seni beklemişim meğer tam iyileşmek için.Merihimin güzel ellerinden alayım şifayı diye.Sağol cancağzım, öpüyorum çook ;)

    YanıtlaSil
  11. Bu soğuk havada hastalıkta içini ısıtan bir fincan kahve icmeye ne dersin... :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.