Biraz Ara, Biraz Olga, Biraz Teşekkür ;)

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/biraz-ara-biraz-olga-biraz-tesekkur.html



Sabah uyandınız ve yeni bir gün başladı.Yüzünüzü yıkamayla başlayan günlük serüveniniz, pijamaları giyip yatağa girmeyle son buluyor.Aradaki zaman dilimindeki yaşananlar da,  -istisnai günler veya zirve yapan duyguların olduğu günler dışında-  yine birbirinin benzeri değil mi?.. Yok; "Ben her güne, tahmin edemeyeceğim biçimde başlıyorum.Hiç bilmediğim yerlerde, tanımadığım insanlarla plansız gelişiyor her şey." diyenleriniz de varsa; "Abboovv!!!" derim Egece, daha da konuşmam😊

Monotonluk, sıkıcılık, güne renk katmanın elimizde olduğu... bildiğimiz şeyler.Zaten yazının konusu da bunlar değil.Uzun zamandır, süregelen güvenlik alanınızdan çıktınız mı hiç? Bir belirsizliğin içinde, internetsiz, aile ve tanıdıklarınızdan uzakta kaldınız mı? Ben kaldım da ondan diyorum😏

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/biraz-ara-biraz-olga-biraz-tesekkur.html
Karşıyaka Belediye Tiyatrosu - Gösteri öncesi
Son yıllarda enerji, spiritüellik, kozmoz... gibi konularda okuyup öğrenmeye olan merakım had safhada.Ve geçtiğimiz günlerde kendimi başka bir boyuta geçmiş gibi hissettim.O boyuttan yazma şansım olmadığı için bloğumdan da uzak kaldım tabii😶😊 İşin şakası bir yana, yaşadığım maceraya geçmeden önce, Karşıyaka Belediye Tiyatrosundaki temel oyunculuk eğitimimizi tamamladık kızımla birlikte.Kızımı sahnede izlemenin keyfi, gururu tartışılmaz tabii.Ama yıllar sonra sahnede, izleyicilerin karşısında olmanın tadı anlatılamaz.Ruhla bedenin bir olduğunu hissettiğin, duygu ve hazzın nirvana yaptığı zaman dilimleri gibi işte😉 Alttaki resimler de hatıra olarak bloğumda dursun ;)Ayrıca, isteyenler bu ve şu linkten oyundan birer kesit olan videomu ziyaret edebilirler😍 Rol arkadaşlarım Şilan Kocadağ ve Akın Bozacı'ya, hocamız Zekeriya Hocalar'a, yakın zamanın muhteşem oyuncuları olacaklarına inandığım, gencecik pırıl pırıl tüm kurs arkadaşlarıma kucak dolusu sevgilerimle💕💕💕

Bu arada blogger arkadaşım Deryacım, canimm çok güzel bir jestle onore etti beni.Deli Kızın Bohçası bloğunda, "Blog Tavsiyelerim" bölümünde.Bu yazıya başlamama da vesile oldu.Can arkadaşınızla sohbet ettiğinizi hissedeceğiniz bu güzel insanı takip etmenizi şiddetle öneririm.Ayrıca Derya'nın Spor Günlüğü'nün de sahibesi kendisi.Kendisine teşekkürlerimi ve kocaman sevgilerimi yolluyorum😍😍😍

Diğer boyuta geçişime gelince, bu yazı çok karmaşık olacak devam edersem.O yüzden başlığı hazır olan maceramı bir sonraki yazımda paylaşmaya karar verdim şimdi resimleri de ekleyince.Başlık; "Üç Kadın, Bir Senarist" Yayımlayınca linki de ekleyeceğim buraya."Bedenim Tiyatro, Ruhum Yazı" yazımda da bahsettiğim gibi; tiyatro bedenime, yazmaksa ruhuma nefes oluyor.Bloğumu da, siz blog dostlarımı da çok çok özlüyorum uzak kalınca.Çocukluğumda öğrendiğim bir maniyle kapatayım ara sonrası yazımı;)

Mevsimlerden kış idi
Kalemim gümüş idi
Daha çok yazacaktım
Parmaklarım üşidi 😊😊😊
Bir süredir yazı giremememi açıklayan bana uyarlanmış hali;
Mevsimlerden yaz idi
İnternetim yok idi
Çok yazmak istedim
Parmaklarımı sivriler yedi😊😊😊
https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/biraz-ara-biraz-olga-biraz-tesekkur.html
Keşanlı Ali'nin Zilha'sı ve Madam Olga
https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/biraz-ara-biraz-olga-biraz-tesekkur.htmlhttps://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/biraz-ara-biraz-olga-biraz-tesekkur.html
Kızım Doğa ;) "Şuut ve Gool" monoloğu
https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/2017/09/biraz-ara-biraz-olga-biraz-tesekkur.html


Biraz Ara, Biraz Olga, Biraz Teşekkür ;) Biraz Ara, Biraz Olga, Biraz Teşekkür ;) Reviewed by Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com on Cuma, Eylül 22, 2017 Rating: 5

8 yorum:

  1. Ne kadar güzel Aytül'cüğüm, yıllar sonra sahnede olmak dediğine göre eskiden tiyatro sanatçısı mıydın hiç bilmiyordum. Anne-kız aynı sanata gönül verdiniz demek ki. E, armut dibine düşmüş:) Başarılarının devamını dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Müjdem, 'sanatçı' sözcüğünü hak edecek kadar tecrübem olmadı.Sadece tiyatro aşığıydım diyebilirim.Amatör olarak, akademik eğitimim olmadan ama yine de çok değerli insanlarla, aşkla çalışmalarım oldu öncesinde.
      Kızım da heves etti ve deneyimledi.Sanata aşkla bağlı olduğumuz doğrudur ;)
      Çok teşekkürler canim.Bücürük de iyileşmiştir umuduyla, sevgiler ikinize de...

      Sil
  2. Ne güzel kizinla paylasmam bi tutkunu... ben de çok mutlu oluyorum çocuklarla ortak bir seylerimiz çikinca. Diger konuya gelince blogumun özel bir konugu oldun ben tesekkür ederim. Hem blog aleminde senin gibi degerli insanlardan daha çok olmasini hem de senin daha cok yazmani diliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yönden yakalamışsın Deryacım; çocuklarımızla paylaşımlarımızdaki ortak tadları yakalamak bence de çok değerli.
      Daha çok yazmayı çok istiyorum aslında.Hedefim ortalama haftada bir.Son zamanlar biraz uzak kalmış olsam da; evlerimizin kalelerimiz, bloglarımızın da içsel evlerimiz olduğunu düşünüyorum.Ve ikisinden de uzak kalmak istemeyiz aslında;) Toparlıyorum yavaştan inşallah ;)
      Can'sın.Desteğin ve yüreğinle, "iyi ki" lerimdemsin.
      Kucaklıyorum dostlukla...

      Sil
  3. Ne güzel anne-kız sahne tozu almanız. Tebrik ederim sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz ;) Paylaştıkça çoğalıyoruz, klasik bir deyişle.Umarım hepimiz, hep bu tadda yaşarız hayatımızı ;) Sevgilerimle...

      Sil
  4. Tebrik ediyorum...
    Ayakta alkışlarken,çiçeklerimi kabul edin lütfen...
    En güzel buket tabii ki Doğa'nın öpüyorum ikinizi de.

    Tekrar,tekrar geçmiş olsun...

    VE..... S A H N E .....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de o mis kokulu çiçekleri aldık başımıza taç ettik canım arkadaşım.Çok çok teşekkür ederiz ;)Doğa da Merih teyzesine kocaman sevgilerini gönderiyor.Kucaklıyoruz seni canimm ...

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.